دسته بندی علمی – پژوهشی :
بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان- قسمت …
Posted onAuthorمدیر سایتدیدگاهها برای دسته بندی علمی – پژوهشی :
بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان- قسمت … بسته هستند
>0.9
>3
< 0.08
تحلیل عاملی تاییدی متغیر مرتبه دوم ارزش ویژه برند در نمودار زیر متغیر مرتبه دوم ارزش ویژه برند در حالت ضرایب استاندارد نشان داده شده و بر اساس بارهای عاملی روایی همگرای آن بررسی می گردد. آنچه از معادلات اندازه گیری در این نمودار نتیجه گرفته می شود این است که کلیه بارهای عاملی مقادیر بالای ۰٫۴ را اختیار کرده و سوالات در حد زیادی می توانند متغیر مکنون ارزش ویژه برندرا مورد سنجش قرار دهند.
نمودار ۴- ۱۵-مدل اندازه گیری متغیر ارزش ویژه برند در حالت بار عاملی در نمودار زیر متغیر ارزش ویژه برنددر حالت ضرایب معناداری به وسیله آماره تی نشان داده شده است. نتایج آماره تی برای تک تک معادلات اندازه گیری نشان می دهد که ارتباط گویه ها با متغیر مکنون ارتباطی معنادار است.
نمودار ۴-۱۶-مدل اندازه گیری متغیر ارزش ویژه برند در حالت ضرایب معناداری شاخصهای برازش برای مدل اندازه گیری ارزش ویژه برند شاخصهای برازش مدل تحلیل عاملی متغیر ارزش ویژه برندکه در جدول زیر آمده، نشان می دهد که مدل با داده های جمع آوری شده از نمونه های آماری تحقیق، برازش مناسبی دارد. یعنی برای سنجش متغیر ارزش ویژه برنداز سوالات مناسبی استفاده شده است. جدول ۴-۱۶- شاخصهای برازش ارزش ویژه برند
کل جمعیت ۳۴۰۲۳۷ ۵۴۰۴۴۲ ۵۹۴۹۰۰ ۵۷۴۲۰۶ بهره برداران کشاورزی ۲۰۳۵۱ ۸۰۱۳ ۸۰۶۴ ۵۵۰۰ منبع : اداره جهاد کشاورزی شهرستان ورامیننمودار ۴ – ۵ – تعداد بهره برداران کشاورزیمنبع : نگارنده ، ۱۳۹۲۴-۴-۳- نوع مالکیتنوع مالکیت در سطح شهرستان با توجه به بررسی های بعمل آمده به صورت بزرگ مالکی است به طوریکه در طی سالهای […]
پاشیدن اتانول در سطح مواد غذایی مانند نان، بیسکوئیت و دیگر محصولات نانی باعث افزایش عمر مفید این محصولات و جلوگیری از رشد میکروب، قارچ و کپک می شود. اتانول پس از ورود به فضای بسته بندی توسط آب موجود در مواد غذایی تغییر مکان می دهد.۲-۲-۱-۵- بسته بندی منتشرکننده / جاذب طعمبا وجود آن […]
بدون شک، رضایت مشتری یکی از موضوعات بسیار راهبردی در دهه اخیر است. اکنون که در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شرکت را رقم می زنند شرکت ها دیگر نمی توانند نسبت به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند آن ها باید همه فعالیت ها و توانمندی های خود را متوجه مشتریان کنند چرا […]