بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان- قسمت ۳۰
Posted onAuthorمدیر سایتدیدگاهها برای بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان- قسمت ۳۰ بسته هستند
در نمودار زیر متغیرهای برونزای تحقیق در حالت ضرایب استاندارد نشان داده شده و بر اساس بارهای عاملی روایی همگرای آن بررسی می گردد. آنچه از معادلات اندازه گیری در این نمودار نتیجه گرفته می شود این است که کلیه بارهای عاملی مقادیر بالای ۰٫۴ را اختیار کرده و سوالات در حد زیادی می توانند متغیرهای برونزای تحقیق را مورد سنجش قرار دهند.
نمودار ۴-۱۳-مدل اندازه گیری متغیرهای برونزای تحقیق در حالت بار عاملی در نمودار زیر متغیرهای برونزای تحقیق در حالت ضرایب معناداری به وسیله آماره تی نشان داده شده است. نتایج آماره تی برای تک تک معادلات اندازه گیری نشان می دهد که ارتباط گویه ها با متغیرهای مکنون ارتباطی معنادار است.
نمودار۴-۱۴-مدل اندازه گیری متغیرهای برونزای تحقیق در حالت ضرایب معناداری شاخصهای برازش برای مدل اندازه گیری متغیرهای برونزا شاخصهای برازش مدل تحلیل عاملی متغیرهای برونزای تحقیق که در جدول زیر آمده، نشان می دهد که مدل با داده های جمع آوری شده از نمونه های آماری تحقیق، برازش خوبی دارد. یعنی گویه های مورد استفاده برای سنجش متغیرهای برونزای تحقیقبه درستی به کار گرفته شده اند. جدول۴-۱۵- شاخصهای برازش متغیرهای برونزای تحقیق
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت fotka.ir مراجعه نمایید.
منبع : مرکزآمار ، ۱۳۸۵نمودار ۳- ۱۶ – تعداد جمعیت با سواد و بی سواد به تفکیک دهستانمنبع : نگارنده ، ۱۳۹۲نمودار ۳- ۱۷ – تعداد جمعیت با سواد و بی سواد به تفکیک جنسیتمنبع : نگارنده ، ۱۳۹۲۳-۶- وضعیت اقتصادیشهرستان ورامین یکی از شهر های مهم از لحاظ اقتصادی در سطح استان تهران به […]
کلیات پژوهش ۵- ۱- مقدمهدر فصل اول کلیات تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است. این فصل نمایی کلی از تحقیق میباشد و به بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، فرضیه ها ، اهداف ، محدودیتها و تعریف مفهومی و عملیاتی تحقیق اشاره دارد. فصل دوم نیز مبانی تئوریکی تحقیق را در بر میگیرد و متغیرهای مستقل […]
۰٫۹۹ ۱٫۰۰ ۱٫۰۰ ۱٫۰۰ ۱٫۰۰ ۰٫۶۳۳ ۰٫۰۰۰ مقدار مجاز >0.8 >0.9 >0.9 >0.9 >0.9 < 3 < 0.08 ۴-۷- آزمون فرضیات۴-۷-۱- مدل یابی معادلات ساختاریمدل سازی معادلات ساختاری یکی از فنون مدل سازی آماری است که فنون دیگری مانند رگرسیون چند متغیره، تجزیه و تحلیل عاملی و تجزیه تحلیل مسیر را در بر می گیرد و […]